FENERLEAKS

Gerçeklerin ortaya çıkmak gibi bir huyu vardır!

DÜN DÜNDÜR BUGÜN BUGÜN YA DA SADRİ ŞENER

leave a comment »

3 Temmuz Operasyonu’ndan beridir Aziz Yıldırım, Fenerbahçe ve kupa takıntısıyla demeçler veren “nüktedan” Sadri Şener’in daha öncelerde verdiği demeçleri unutmadık:

9 Ekim 2008, Fanatik:

– (Kulüpler Birliği başkanlığı için) Teklif edildi ama kabul etmedim, edemezdim de. Trabzonspor’a gerçekten de çok yoğun bir mesai harcıyorum. Kulüpler Birliği de zor bir alan. Ayrıca şimdiki Başkan’ı Aziz Yıldırım da bu işe büyük vakit ayırıyor, özen gösteriyor.

15 Aralık 2010, Lig TV:

Aziz Yıldırım çok çalışkan biri. O, Kulüpler Birliği’ne her şeye hazırlıklı olarak geliyor. Ben onları yapamam açıkçası. Dünya kadar işle uğraşıyor. Başkan elini kaldırdığında onun adaletine olan güvenimle ben de elimi kaldırıyorum” .

Written by kesinofsayt

07 Şubat 2012 17:40

Aziz Yıldırım, Fenerbahçe, Sadri Şener, Trabzonspor kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

